Посвідчення особи без громадянства для виїзду за кордон

получение гражданства украины

Якщо у певної особи відсутнє громадянство, то вона автоматично перетворюється в юридичній термінології на апатрид. Юридичне становище таких людей визначається в залежності законів тієї держави, в якому перебуває ця людина. Громадянство – це юридичний зв’язок між фізичною особою і державою, при якому кожна сторона зобов’язується виконувати свої обов’язки перед іншою та виконувати закон.

Основні причини відсутності громадянства

Опинитися апатридом можна тільки в певних ситуаціях, встановлених законом:

  • позбавлення громадянства за політичними або етичними мотивами;
  • втрата громадянства, що отримано раніше;
  • коли громадянин добровільно відмовляється від юридичного зв’язку з державою;
  • якщо держава не передбачає отримання громадянства при народженні на її території.

Оформлення дозволу на виїзд за кордон

Для отримання такого документа важлива наявність певних умов. Наприклад, необхідно постійно проживати на території України, а також досягти шістнадцятирічного віку. У разі, коли ще немає 16 років, потрібно пред’явити письмовий дозвіл кожного з батьків. Вимагати дозвіл на виїзд можуть у двох випадках:

  • вимога держави, куди в’їжджає апатрид;
  • вимога міжнародної організації.

Щоб оформити дозвіл на виїзд потрібно звернутися до органу міграційної служби, що розташований за місцем проживання. Для того, щоб оформити подібне посвідчення, необхідно почекати тримісячний термін, який дається державі на перевірку всіх документів і винесення офіційного рішення з цього питання: видавати дозвіл чи ні.

Якщо поїздка повинна бути здійснена в терміновому порядку, наприклад, з причини необхідності невідкладного лікування або у зв’язку зі смертю близької людини, то посвідчення особи без громадянства для виїзду за кордон буде створено у Львові за три робочих дні.

Обов’язковою умовою здійснення даної послуги на території України є оплата фіксованого державного мита. Ту ж суму потрібно виплатити в тому випадку, коли відбуватиметься обмін посвідчення на новий документ.

Термін дії подібного документа налічує три роки з моменту отримання. Якщо закінчився термін дії посвідчення, він втрачений або пошкоджений, то отримати новий у Львові можна лише в уповноваженому на те органі ДМС. Для цього необхідно подати спеціально складену заяву і підкріпити її документами, що засвідчують особу і оплату державного податку.

Детальнішу інформацію про ціни та про дану послугу
можна дізнатись у наших професійних юристів
1 Звезда2 Звезды3 Звезды4 Звезды5 Звезд (2 оценок, среднее: 5,00 из 5)
Loading...