
Дозвіл на імміграцію – давно не новий документ, який став звичним для резидентів та іноземців, що бажають проживати на постійній основі в Україні. Тільки за наявності такого рішення є можливим отримати посвідку на постійне проживання. Отримання позитивного рішення на імміграцію є доволі складною та клопіткою процедурою, та потребує ретельного опрацювання документації та досить багато часу тому варто звернутися за допомогою юриста.
Етапи отримання дозволу на імміграцію у Львові
Щоб процес був виконаний грамотно, міграційна служба передбачає наступні кроки до реалізації такого завдання:
- збір документів – необхідно підготувати всі документи, які потрібні відповідно до законодавства України, що регламентується відповідними актами;
- особисте звернення до міграційної служби – це може бути консульство України в іноземній країні, так і Державна міграційна служба в разі знаходження особи на території нашої країни;
- подача заявки – заповнений бланк з проханням про дозвіл на імміграцію і весь пакет документів, первинно узгоджений з юристом або фахівцем міграційної служби.
Але хто ж може претендувати на швидке вирішення питання, а для яких іноземних громадян потрібно більше часу і інформації стосовно своєї особистості?
На чому ґрунтується отримання дозволу на імміграцію?
Імміграційне законодавство України передбачає групи осіб, які мають квоту на отримання відповідного документа, що дозволяє проживання в нашій країні. Для них діє спрощена система оформлення і такими є:
- культурні діячі, фахівці в галузі мистецтва;
- професійні спортсмени, тренери;
- науковці, професіонали в вузьких напрямках;
- колишні громадяни України;
- родичі українців до 2 рівня, які зараз є іноземцями;
- вкладники, бізнес-партнери, аукціонери (вклад в економіку України не менше 100 тис. дол.);
- близькі родичі або опікуни неповнолітньої дитини, яка отримала посвідку на проживання або громадянство України;
- жертви торгівлі людьми або злочинів проти честі і свободи людини, а також ті, кому держава надає політичний притулок або присвоїла статус біженця.
Також існують ті, хто не входить в перелік квоти, і оформляє дозвіл на імміграцію за іншими підставами. Це стосується родичів, дітей, чоловіка або дружини нинішнього громадянина України, або шлюб два роки з українцем чи українкою. Такий дозвіл є дійсним протягом одного року з моменту видачі дозволу.
Документи для отримання дозволу на імміграцію у Львові
Дозвіл на імміграцію у Львові оформляють в обласній міграційній службі, яка спеціалізуються у таких питаннях. І для правильності процедури, потрібно підготувати наступні документи:
- фото в кількості трьох штук 3,5 х 4,5;
- паспорт і його копія з перекладом на українську мову;
- заяву на отримання дозволу на імміграцію;
- документ про місце проживання;
- довідка про склад сім’ї, стан здоров’я;
- документ про відсутність судимості;
- документ що є підтвердженням підстави видачі дозволу на імміграцію.
Термін перевірки документів не може перевищувати більше одного року. За результатами перевірки може бути відмовлено у видачі такого дозволу якщо особа подала неправдиві відомості, вчинила злочин проти миру, воєнний злочин або має судимість. Також хронічним алкоголікам, наркозалежним, хворим на інфекційні хвороби та в інших випадках.