Дозвіл на імміграцію

разрешеине на иммиграцию львов

Дозвіл на імміграцію – давно не новий документ, який став звичним для резидентів та іноземців, що бажають проживати на постійній основі в Україні. Тільки за наявності такого рішення є можливим отримати посвідку на постійне проживання.  Отримання позитивного рішення на імміграцію є доволі складною та клопіткою процедурою, та потребує ретельного опрацювання документації та досить багато часу тому варто звернутися за допомогою юриста.

Етапи отримання дозволу на імміграцію у Львові

Щоб процес був виконаний грамотно, міграційна служба передбачає наступні кроки до реалізації такого завдання:

  • збір документів – необхідно підготувати всі документи, які потрібні відповідно до законодавства України, що регламентується відповідними актами;
  • особисте звернення до міграційної служби – це може бути консульство України в іноземній країні, так і Державна міграційна служба в разі знаходження особи на території нашої країни;
  • подача заявки – заповнений бланк з проханням про дозвіл на імміграцію і весь пакет документів, первинно узгоджений з юристом або фахівцем міграційної служби.

Але хто ж може претендувати на швидке вирішення питання, а для яких іноземних громадян потрібно більше часу і інформації стосовно своєї особистості?

На чому ґрунтується отримання дозволу на імміграцію?

Імміграційне законодавство України передбачає групи осіб, які мають квоту на отримання відповідного документа, що дозволяє проживання в нашій країні. Для них діє спрощена система оформлення і такими є:

  • культурні діячі, фахівці в галузі мистецтва;
  • професійні спортсмени, тренери;
  • науковці, професіонали в вузьких напрямках;
  • колишні громадяни України;
  • родичі українців до 2 рівня, які зараз є іноземцями;
  • вкладники, бізнес-партнери, аукціонери (вклад в економіку України не менше 100 тис. дол.);
  • близькі родичі або опікуни неповнолітньої дитини, яка отримала посвідку на проживання або громадянство України;
  • жертви торгівлі людьми або злочинів проти честі і свободи людини, а також ті, кому держава надає політичний притулок або присвоїла статус біженця.

Також існують ті, хто не входить в перелік квоти, і оформляє дозвіл на імміграцію за іншими підставами. Це стосується родичів, дітей, чоловіка або дружини нинішнього громадянина України, або шлюб два роки з українцем чи українкою. Такий дозвіл є дійсним протягом одного року з моменту видачі дозволу.

Документи для отримання дозволу на імміграцію у Львові

Дозвіл на імміграцію у Львові оформляють в обласній міграційній службі, яка спеціалізуються у таких питаннях. І для правильності процедури, потрібно підготувати наступні документи:

  • фото в кількості трьох штук 3,5 х 4,5;
  • паспорт і його копія з перекладом на українську мову;
  • заяву на отримання дозволу на імміграцію;
  • документ про місце проживання;
  • довідка про склад сім’ї, стан здоров’я;
  • документ про відсутність судимості;
  • документ що є підтвердженням підстави видачі дозволу на імміграцію.

Термін перевірки документів не може перевищувати більше одного року.  За результатами перевірки може бути відмовлено у видачі такого дозволу якщо особа подала неправдиві відомості, вчинила злочин проти миру, воєнний злочин або має судимість. Також хронічним алкоголікам, наркозалежним, хворим на інфекційні хвороби та в інших випадках.

Детальнішу інформацію про ціни та про дану послугу
можна дізнатись у наших професійних юристів
1 Звезда2 Звезды3 Звезды4 Звезды5 Звезд (2 оценок, среднее: 5,00 из 5)
Loading...